Логотип

Дмитрівська територіальна громада

Київська область

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки с. Мила

Замовник:

Дмитрівська сільська рада (08112, Київська обл., Бучанський р-н, с. Дмитрівка, вул. Садова, буд. 2)    

  1. Назва документа державного планування:

«Детальний план території в межах кварталу, обмеженого вулицями Дослідна, Спортивна, Європейська, Оксамитова, Єдності с.Мила Бучанського району Київської області»

 

  1. Основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування

Вид ДДП - містобудівна документація місцевого рівня - «Детальний план території в межах кварталу, обмеженого вулицями Дослідна, Спортивна, Європейська, Оксамитова, Єдності с.Мила Бучанського району Київської області» .

Містобудівну документацію розроблено згідно з рішенням Дмитрівської сільської ради «Про надання згоди на розробку детального плану території в с.Мила….» № 12/32 від 05.09.2023 року.

Основні цілі ДДП: - уточнення планувальної структури та функціонального призначення території проєктування; - визначення містобудівних умов та обмежень; - - визначення напрямів, черговості та обсягів подальшої діяльності щодо попереднього проведення інженерного забезпечення території, створення транспортної інфраструктури, охорони та поліпшення навколишнього середовища та ін. Відповідно до ст. 19 п.1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» детальний план деталізує положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території населеного пункту. Проект ДПТ розроблений з урахуванням містобудівної документації вищого рівня «Зміни до генерального плану поєднаного з детальними планами території окремих частин с. Мила Бучанського (Києво-Святошинського) району Київської області, затверджений рішенням 20 сесії 7-скликання Дмитрівської сільської ради Бучанського (Києво-Святошинського) району Київської області від 30.05.2017 р.

 

  1. Якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів)

Відповідно до статті 2 ЗУ «Про стратегічну екологічну оцінку» даний закон регулює відносини у сфері оцінки наслідків для довкілля, у тому числі для здоров'я населення, виконання документів державного планування та поширюється на документи державного планування, які стосуються сільського господарства, лісового господарства, рибного господарства, енергетики, промисловості, транспорту, поводження з відходами, використання водних ресурсів, охорони довкілля, телекомунікацій, туризму, містобудування або землеустрою (схеми) та виконання яких передбачатиме реалізацію видів діяльності (або які містять види діяльності та об'єкти), щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля, або які вимагають оцінки, зважаючи на ймовірні наслідки для територій та об'єктів природно-заповідного фонду та екологічної мережі, крім тих, що стосуються створення або розширення територій та об'єктів природно-заповідного фонду. Види планованої діяльності та об'єкти, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля, визначені ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля». Для об’єктів господарської діяльності важливим є визначення класу небезпеки та встановлення розміру санітарно-захисної зони. Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою статті третьої. Так, проєктом містобудівної  документації визначаються параметри і формування принципів планувальної організації забудови, визначаються всі планувальні обмеження використання території згідно з державними будівельними та санітарно-гігієнічними нормами.

 

  1. Інформація про ймовірні наслідки: а) для довкілля, у тому числі для здоров’я населення; б) для територій з природоохоронним статусом; в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення

а) для довкілля, у тому числі для здоров’я населення: В ході здійснення СЕО мають бути оцінені ймовірні наслідки для таких компонентів довкілля: ґрунти, атмосферне повітря, водні ресурси, стан біорізноманіття, клімат. Під час здійснення СЕО, варто оцінити ймовірні наслідки від об’єктів інфраструктури, що пропонуються відповідно до детального плану території на здоров’я населення. Оцінити політику поводження з відходами; б) для територій з природоохоронним статусом - відсутні; в)транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення - відсутні.

 

  1. Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено

Крім альтернативи не затвердження документу державного планування необхідно розглянути декілька можливих сценарії розвитку еколого-економічних процесів: - пасивного розвитку (нульовий): представлений документ державного планування не затверджується та не виконується; - інтенсивного розвитку (трендовий): представлений документ державного планування затверджується, але не дотримується при реалізації; - раціонального розвитку територій (оптимістичний): представлений документ державного планування затверджується, виконується та дотримується.

 

  1. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки

З огляду на узагальнений характер такого виду документації як детальний план території, ключове значення у виконанні стратегічної екологічної оцінки проєкту такого документу мають методи стратегічного аналізу. Насамперед, буде застосований аналіз контексту стратегічного планування, що передбачає встановлення зв’язків з іншими документами державного планування та дослідження нормативно-правових умов реалізації рішень детального плану території. Застосування цільового аналізу при проведенні стратегічної екологічної оцінки дозволить встановити відповідність рішень детального плану території загальним цілям охорони довкілля та забезпечення безпечного для здоров’я населення середовища існування. Основною метою прогнозу є оцінка можливої реакції навколишнього природного середовища на прямий чи опосередкований вплив людини, вирішення задач раціонального природокористування у відповідності з очікуваним станом природного середовища. Для розробки стратегічної екологічної оцінки передбачається використовувати наступну інформацію: • доповіді про стан довкілля; • статистичну інформацію; • дані моніторингу стану довкілля. Також передбачається: • збір та аналіз інформації про поточний стан факторів довкілля, включаючи значення ключових екологічних показників; • проведення аналізу слабких та сильних сторін проєкту з точки зору екологічної ситуації; • проведення консультацій з громадськістю; • визначення можливих чинників змін антропогенного та природного характеру; • проведення оцінки впливу проєкту на фактори довкілля та на стан здоров’я й добробут населення.

 

  1. Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування

Для запобігання негативному впливу на довкілля та здоров'я населення передбачені такі заходи: - проведення комплексного благоустрою території, в т.ч., озеленення території; - заходи щодо забезпечення належного поводження з відходами; - при проектуванні будуть враховані протипожежні норми. На всіх етапах реалізації ДПТ проектні рішення будуть здійснюватися в відповідності з нормами і правилами охорони навколишнього середовища і вимог екологічної безпеки, в тому числі вимоги ЗаконуУкраїни «Про охорону земель»; Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»; Закону України «Про охорону атмосферного повітря» тощо.

 

  1. Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку

Звіт про стратегічну екологічну оцінку буде виконано в обсягах, визначених ст. 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».

 

  1. Орган, до якого подаються зауваження та пропозиції та строки їх подання

Відповідно до ч. 5 ст. 10 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» строк громадського обговорення (надання пропозицій та зауважень) заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки визначено 10 днів з дня її оприлюднення (з 27.09.2024 р. по 06.10.2024 р.). Відповідно до ч. 6 ст. 10 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» строк консультацій щодо визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки документу державного планування передбачено 10 днів з дня отримання органами виконавчої влади такої заяви. Зауваження та пропозиції надаються особисто або через уповноваженого представника у письмовому вигляді із зазначенням прізвища, ім’я та по-батькові, місця проживання, особистого підпису; від юридичних осіб - із зазначенням їх найменування, місця знаходження, посади і особистого підпису керівника до Дмитрівської сільської ради за адресою: (08112, Київська обл., Бучанський р-н, с. Дмитрівка, вул. Садова, буд. 2), електронна поштова скринька: zag_vid@dtg.gov.ua або через національну онлайн-платформу ЕкоСистема: https://eco.gov.ua

 

  1. Повідомлення про оприлюднення Заяви про визначення обсягу СЕО:

Заява оприлюднена на офіційному сайті Дмитрівської сільська рада https://dtg.gov.ua/

та на національній онлайн-платформі «ЕкоСистема»

 

  1.  Замовник/Уповноважена особа замовника:

Дмитрівська сільська рада (08112, Київська обл., Бучанський р-н, с. Дмитрівка, вул. Садова, буд.2 ),  / 2)ГОЛОВАТЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА

Прикріплені файли:

Повідомлення про оприлюднення заяви Мила Дмитрівкаdocx