Логотип

Дмитрівська територіальна громада

Київська область

23.12.2021 11:59

Планові роботи в електромережах з відключенням світла: для чого, як часто та як про них дізнатися, – розповідає ДТЕК Київські регіональні електромережі

Без-имени-1.jpg

Клієнти оператора системи розподілу (ОСР) ДТЕК Київські регіональні електромережі останнім часом надсилають багато запитань навіщо проводяться планові роботи з відключенням світла, як часто на рік вони відбуваються і як про них дізнатися заздалегідь. Компанія роз’яснює клієнтам, що протягом року здійснює капітальний та поточний ремонт енергообладнання, модернізацію електромережі, підключення нових клієнтів, проводить чистку трас ліній електропередачі. На час проведення таких робіт світло вимикають, а їх тривалість залежить від їх складності. Про тимчасове обмеження постачання світла компанія заздалегідь попереджає на своєму сайті. В середньому в рік компанія здійснює 11 тисяч таких робіт*.

Для чого робити капітальний та поточний ремонт в мережах цілий рік? Протяжність повітряних ліній електропередачі, які обслуговує ДТЕК Київські регіональні електромережі понад 50 тисяч кілометрів. Як і будь-яка техніка чи механізм, електромережі та електрообладнання потребують технічного обслуговування, заміни певних деталей, усунення дефектів, поточного чи капітального ремонту для того, щоб забезпечити надійним електропостачанням клієнтів та мінімізувати аварійні ситуації. Для безпечного виконання цих робіт необхідно тимчасово вимкнути електропостачання.

З чим ще пов’язані планові відключення? За останній рік кількість нових приєднань клієнтів до електричних мереж ДТЕК Київські регіональні електромережі зросла втричі. В середньому від 6-9 тис. в 2020 році до 25 тис. на рік в 2021 році. Всі приєднання компанія має виконувати в означені законодавством терміни. При виконанні робіт з приєднань ОСР також проводить відключення. При цьому намагається проводити роботи в максимально стислі терміни, особливо в період низьких температур, розуміючи важливість електропостачання клієнтів.

Слід заначити, що навіть при троєкратному зростанні нових приєднань і відключень, що пов’язані з ними, загальна кількість планових вимкнень з початку року не перевищує минулорічну – 11 тис. відключень, що пов’язані з плановими роботами.

«ДТЕК – надійна, відповідальна компанія. Ми постійно оновлюємо мережі й енергетичну інфраструктуру регіону, для того, щоб в будинку кожного клієнта було світло і комфорт. Ми розуміємо, які незручності виникають у наших клієнтів через відсутність електропостачання під час ремонту елементів мереж, особливо взимку в період низьких температур. Однак якщо ми не будемо виконувати планові роботи, то не зможемо запобігати аварійним ситуаціям, тривалість яких важко передбачити», – розповів генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.

Як формується тривалість часу планових відключень? При формуванні плану відключень передбачається запас часу на випадок непередбачуваних ситуацій. Тривалість фактичної відсутності світла може бути різною, в залежності від складності робіт та інших технічних факторів, які спрогнозувати неможливо. У разі, якщо роботи вдалося заверши раніше, то світло обов’язково одразу ввімкнуть. Спеціалісти компанії намагаються якомога швидше виконати заплановану роботу і повернути світло мешканцям. Адже розуміють, що будь-яке відключення електроенергії, навіть короткотривале, спричиняє незручності клієнтам.

Як дізнатись про планові роботи заздалегідь? Аби перерви в електропостачанні не стали несподіванкою, такі роботи ДТЕК Київські регіональні електромережі завчасно вносить у план відключень та обов’язково розміщує інформацію на сайті компанії. Дізнатися про планове відключення світла та перевірити свою адресу в переліку об’єктів, де заплановано проведення ремонтів, можна у розділі «Планові відключення». Якщо адреси клієнта немає у списку, то могло статися аварійне відключення.

Крім того, дізнатися про планові знеструмлення та повідомити про аварію також можна у зручний спосіб: через мобільний додаток «Мережі онлайн» (додаток доступний в AppStore та Google Play Market), чат-бот у Viber і Telegram або приватні повідомлення на сторінці ДТЕК Київські регіональні електромережі у Facebook.

ВІДДІЛ З КОМУНІКАЦІЙ

т. (050) 948 69 64

press_krem@dtek.com

dtek-krem.com.ua